Obsah

=> SMS zprávy - od května 2007 má k dispozici ObŽÚ Žatec možnost zaslání SMS zprávy, že požadovaný dokument je připraven k vyzvednutí, tato služba se velice osvědčila
=> Czech POINT - dne 12.12.2007 Obecní živnostenský úřad v Žatci rozšířil svou nabídku služeb určených podnikatelům díky systému Czech POINT který umožňuje získání výpisů z centrálních registrů. Podnikatel tak v jedné kanceláři, označené logem projektu, může ohlásit živnost a současně může získat výpis z trestního rejstříku, obchodního rejstříku, živnostenského rejstříku či výpis z katastru nemovitostí. A to vše bez složitého ručního vyplňování kolonek v žádosti – to vše zajistí úřednice obecního živnostenského úřadu. Na ObŽÚ Žatec jsou nejvíce využívány registry – rejstřík trestů a obchodní rejstřík.
=> Platební terminál - od února 2008 nabízí Obecní živnostenský úřad Žatec možnost zaplacení správního poplatku prostřednictvím platebního terminálu, umístěného přímo v prostorách -kanceláři obecního živnostenského úřadu. Někteří podnikatelé této možnosti rádi využívají.
=> JRF - od 1.7.2008 mají obecní živnostenské úřady k dispozici elektronický formulář Jednotného registračního formuláře (JRF) , který je dalším krokem ke snížení administrativní zátěže podnikatelů a vede ke zjednodušení jejich styku s živnostenskými úřady. Pracovník úřadu ve spolupráci s podnikatelem vytvoří podání na počítači a vytiskne je ve formě JRF, podnikatel údaje v podání zkontroluje a vlastnoručně podepíše a tím odpadává pro někoho stresující situace z vyplňování formulářů
=> Konzultační dny - Dále nabízíme možnost v neúřední dny, tj. úterý, čtvrtek, pátek od 09:00 do 13:00 na základě telefonického kontaktu 415736321 - 323 nebo na základě e-mailu zivnostensky@mesto-zatec.cz si sjednat schůzku, na které Obecní živnostenský úřad Městského úřadu v Žatci zajistí kompletní konzultační či poradenské služby, týkající se prvotního vstupu do podnikatelského prostředí či provedení změn v podnikatelské činnosti. Samozřejmostí je poskytování uvedených informací zdarma.

Zpracovala : P. Bednárová, vedoucí ObŽÚ