Změna úředních hodin a omezení styku s veřejností
Do odvolání se stanovují úřední hodiny takto:
PONDĚLÍ 09:00 – 11:00 13:00 – 16:00
STŘEDA 09:00 – 11:00 13:00 – 16:00
Upozorňujeme občany, že Registr vozidel je pouze na rezervaci přes rezervační systém.
Úterý - rezervační systém (https://www.mestozatec.cz/radnice/rezervace/)
PODATELNA:
PONDĚLÍ 09:00 – 11:00 13:00 – 16:00
ÚTERÝ 09:00 – 11:00 12:00 – 14:00
STŘEDA 09:00 – 11:00 13:00 – 16:00
ČTVRTEK 09:00 – 11:00 12:00 – 14:00
PÁTEK 09:00 – 11:00 12:00 – 14:00
(út, čt a pá – vchod z boku radnice)
Žádáme veřejnost aby:
-
při vyřizování žádostí upřednostňovala písemný, elektronický či telefonický kontakt před osobním, a to ve všech případech, kdy je to možné;
-
veškeré dokumenty určené pro úřad odevzdávala pouze prostřednictvím pracoviště podatelny, případně využila poštovní schránky umístěné u vchodu radnice či zaslala prostřednictvím pošty, emailu nebo datové schránky;
-
dodržovala předepsaná hygienická opatření při vstupu do budovy – použití ochrany nosu a úst, použití dezinfekce, bezpečnostní rozestupy.
Ústředna: 415 736 111
e-mailové kontakty: epodatelna@mesto-zatec.cz
V Žatci dne 24.2.2021 Ing. Helena Šmeráková, MPA
tajemnice MěÚ Žatec, v.r.
Datum poslední aktualizace: 24. 2. 2021 8:40