Naše služby

  • SMS zprávy 

Úřad komunikuje i přes SMS zprávy z důvodu uspíšení Vámi zadaného požadavku.

  • Czech POINT 

Czech POINT umožňuje získání výpisů z centrálních registrů. Podnikatel tak v jedné kanceláři, označené logem projektu, může ohlásit živnost a současně může získat výpis z trestního rejstříku, obchodního rejstříku, živnostenského rejstříku či výpis z katastru nemovitostí. A to vše bez složitého ručního vyplňování kolonek v žádosti – to vše zajistí úřednice obecního živnostenského úřadu.

  • Platební terminál

Správní poplatek lze zaplatit prostřednictvím platebního terminálu, umístěného přímo v prostorách - kanceláři obecního živnostenského úřadu.

  • JRF

Ohlášení živnosti či uměny je prováděno přes elektronický formulář Jednotného registračního formuláře (JRF), který je dalším krokem ke snížení administrativní zátěže podnikatelů a vede ke zjednodušení jejich styku s živnostenskými úřady. Pracovník úřadu ve spolupráci s podnikatelem vyplní JRF, vytiskne a podnikatel údaje v podání zkontroluje a vlastnoručně podepíše. Tím odpadává pro někoho stresující situace z vyplňování formulářů.

  • Konzultační dny 

Nabízíme možnost sjednání schůzky v neúřední den, tj. úterý, od 08:00 do 11:00 a od 12:00 do 13:00 na základě rezervačního systému MěÚ Žatec k ohlášení živnosti či provedení změny nebo pouze ke konzultaci, týkající se podnikatelské činnosti.

viz. radnice/rezervace/?step=1

Zpracovala : P. Bednárová, vedoucí ObŽÚ