Platby občanů za odpady se budou měnit
Nový zákon o odpadech od roku 2022 již neumožňuje vybírat úhradu za svoz komunálního odpadu na základě uzavřené smlouvy mezi městem Žatec a obyvateli města. Proto budou v průběhu měsíce září všem obyvatelům, kteří mají platnou smlouvu na odvoz komunálního odpadu, zaslány výpovědi, a to s ukončením smluvního vztahu k 31.12.2021. V žádném případě se ukončením smluvního vztahu občanům nezruší poskytovaná služba.
Poplatky za komunální odpad se nově řídí pouze zákonem č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích, který nabízí více možností výběru poplatku. O variantě poplatku a jeho výši bude Zastupitelstvo města Žatce jednat na svém zasedání v měsíci září.
Po jednání Zastupitelstva města Žatce budeme informovat občany o dalších podrobnostech týkajících se poplatku za svoz komunálního odpadu a celkového systému svozu. (sjg)
Datum poslední aktualizace: 29. 7. 2021 6:43