Změna úředních hodin a omezení styku s veřejností

Znak města

Městský úřad Žatec oznamuje změnu úředních hodin a omezení styku s veřejností.

Do odvolání se stanovují úřední hodiny takto:

PONDĚLÍ 09:00 – 11:00 13:00 – 16:00

STŘEDA 09:00 – 11:00 13:00 – 16:00

Upozorňujeme občany, že Registr vozidel je pouze na rezervaci přes rezervační systém.

Úterý - rezervační systém (https://www.mestozatec.cz/radnice/rezervace/)

PODATELNA:

PONDĚLÍ 09:00 – 11:00 13:00 – 16:00

ÚTERÝ 09:00 – 11:00 12:00 – 14:00

STŘEDA 09:00 – 11:00 13:00 – 16:00

ČTVRTEK 09:00 – 11:00 12:00 – 14:00

PÁTEK 09:00 – 11:00 12:00 – 14:00

(út, čt a pá – vchod z boku radnice)

Žádáme veřejnost aby:

  • při vyřizování žádostí upřednostňovala písemný, elektronický či telefonický kontakt před osobním, a to ve všech případech, kdy je to možné;

  • veškeré dokumenty určené pro úřad odevzdávala pouze prostřednictvím pracoviště podatelny, případně využila poštovní schránky umístěné u vchodu radnice či zaslala prostřednictvím pošty, emailu nebo datové schránky;

  • dodržovala předepsaná hygienická opatření při vstupu do budovy – použití ochrany nosu a úst, použití dezinfekce, bezpečnostní rozestupy.

Ústředna: 415 736 111

e-mailové kontakty: epodatelna@mesto-zatec.cz

www.mesto-zatec.cz

V Žatci dne 24.2.2021                                       Ing. Helena Šmeráková, MPA

                           tajemnice MěÚ Žatec, v.r.

 

Datum vložení: 24. 2. 2021 8:37
Datum poslední aktualizace: 24. 2. 2021 8:40
Autor: Tomáš Kassal